Partneři

Děkujeme všem partnerům, kteří významným způsobem přispívají k přípravě a průběhu soutěže o nejlepší realitní projekty v České republice

První národní budova v Detroitu.

Generální partner

Kořeny České spořitelny, a.s. sahají až do roku 1825, kdy zahájila činnost Spořitelna česká, nejstarší právní předchůdce České spořitelny. Na tradici českého a později československého spořitelnictví navázala v roce 1992 Česká spořitelna jako akciová společnost. S počtem 4,6 milionu klientů je největší bankou na českém trhu a disponuje nejširší pobočkovou sítí. Orientuje se na drobné klienty, malé a střední firmy a na města a obce. Nezastupitelnou roli hraje také ve financování velkých korporací. Na českém kapitálovém trhu patří mezi významné obchodníky s cennými papíry. Česká spořitelna je moderní banka, která sleduje a sama aktivně využívá novinky v oblasti moderních technologií či se v některých případech (např. ve sféře otevřeného bankovnictví) přímo podílí na jejich vývoji.
Česká spořitelna logo

Partner Síně slávy pro rok 2021

Tým Deloitte zaměřený na Real Estate nabízí komplexní poradenství a řešení pro komerční i rezidenční nemovitosti a oblast stavebnictví. Na webu rwww.deloitte.cz/REport pravidelně shromažďuje důležitá data, tržní indikátory, transakce i novinky z realitního světa, a vydává odborné publikace. Pod jednou střechou pak klienti díky provázanosti jednotlivých oddělení získají i další poradenství, a to v oblastech investic, oceňování, tržních analýz, daní, práva, finančního poradenství či auditu.

Deloitte logo

Pořádáno pod záštitou

Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí („ARTN“) je neziskové občanské sdružení, jehož členové jsou předními osobnostmi z nejrůznějších oblastí trhu nemovitostí. Vliv a rozsah rozvinutých aktivit je zaměřen především na širokou veřejnost.


artn logo

Partneři galavečera

Česká reklamní agentura, která poskytuje kreativní a marketingové služby od roku 1990. Díky hluboké znalosti českého i světového marketingu v oblasti Real Estate umožňuje svým klientům využít toho nejlepšího, co dnes marketingové a prodejní nástroje umožňují. MENHART | REAL ESTATE MARKETING je fullservisová agentura, která vytváří vlastní marketingovou a komunikační strategii i kreativní a vizuální koncept, klienti se pak mohou plně soustředit na development a prodej projektu. Pro developerské projekty agentura připravuje a realizuje offline i online strategie a plánuje integrovanou komunikaci s tradičními i novými médii. Vášeň pro práci a individuální potřeby klienta na prvním místě.
Menhart logo
Česká rada pro šetrné budovy integruje společnosti a organizace z ůzných sektorů ekonomiky s vazbou na trh s  nemovitostmi a stavební průmysl a podněcuje trh k přeměně způsobů, jakými jsou budovy a urbanistické celky navrhovány, vystavěny, renovovány a provozovány, aby takto vytvořila zdravé, prosperující, environmentálně i společensky ohleduplně vystavěné prostředí, které zvyšuje kvalitu života.

Česká rada pro šetrné budovy logo

Mediální partneři

BUILDINGWORLD — Prestižní česko-anglický čtvrtletník pro investory, developery, nájemce, facility managery, stavitele a architekty.
Building world logo
Stavební fórum je komunikační platforma, která vznikla a působí v  rámci společnosti MSG holding. Aktivní je především ve dvou oblastech. První je internetový časopis Stavební fórum (www.stavebni-forum.cz), který denně přináší nové informace i publicistické materiály ze světa developmentu, architektury, stavebnictví a designu, když mapuje také legislativní a daňovou problematiku uvedených oborů. Druhou, neméně významnou činností Stavebního fóra je organizace odborných konferencí a seminářů, jejichž zaměření koresponduje s obsahem časopisu. Takových akcí Stavební fórum pořádá kolem padesáti ročně, zatím hlavně v Praze, ale ve stále větší míře i v jednotlivých regionech České republiky.
Stavební fórum logo
Magazín Estate je tradiční titul, který se domácímu trhu s nemovitostmi věnuje už jedenáctým rokem. Na počátku roku 2017 se Estate představil v nové, modernější a dynamičtější podobě, s novou grafikou i obsahem. K nejaktuálnějším inside informacím ze světa nemovitostí jsme přidali témata týkající se designu, umění, architektury, ale také cestování, gourmet zážitků a dalších oblastí prémiového lifestylu.
Magazín estate logo
Brands&Stories je odborný časopis o značkách, konceptech kamenných obchodů a in-store marketingu. Je koncipován do dvou částí: Brands a Stores. Malá slovní hříčka v názvu časopisu napovídá, že se zabývá značkami, lépe řečeno příběhy značek (Stories), a koncepty obchodů (Stores).


Brands&Stories logo
GRADE - Módní a lifestylový magazín mezinárodní úrovně top tier, který nabízí čtenářům autentický a zasvěcený pohled na jednotlivé oblasti svého zaměření
Grade logo
Časopis ARCHITECT+ je následníkem časopisu ARCHITEKT, nejprestižnějšího a nejčtenějšího magazínu o architektuře v České republice a uznávaného titulu v zahraničí, který byl Unií vydavatelů opakovaně oceněn titulem Časopis roku ČR. V roce 2014 oslavil ARCHITEKT své šedesátiny – takto dlouho, bez přerušení kontinuity, systematicky sledoval vývoj české architektury, prezentoval práci architektů, investorů a dodavatelů, zaznamenával nejvýznamnější aktivity a dění z oblasti architektury, stavebnictví a designu na našem území i v zahraničí. ARCHITECT+ v tomto konceptu pokračuje – věnuje se oblasti bydlení od výstavby větších obytných celků, přes jednotlivý bytový či rodinný dům a byt až po samotný interiér a  jeho detail.
Časopis ARCHITECT+  logo

Public Relations

Společnost Crest Communications a.s. je Public Relations agentura specializující se mimo jiné na služby v oblasti nemovitostí, stavebnictví a developmentu. Obecně poskytuje komplexní služby Public Relations zahrnující poradenství, mediální tréninky, krizovou komunikaci i řízení a organizaci PR programů. Je řádným členem české asociace APRA a členem celosvětové sítě PR agentur IPRN.
Crest Communications a.s. logo